Levering

Vi tilbyr rask levering i Norge med Posten og DHL Express.
Vi leverer også til alle andre land og regioner internasjonalt med DHL Express.

Levering til Norge: Vårt varelager er i Oslo, og det vil ikke påløpe toll på bestillinger foretatt til adresser registrert i Norge.

Vil tilbyr fri frakt innenlands på alle ordre.

Levering til Svalbard og Jan Mayen er å regne som tollmessig utland, og leveranser til disse stedene vil derfor behandles likt med internasjonale leveranser, se avsnittet under for ytterligere informasjon.

Internasjonale leveranser: Dersom bestillingen din sendes internasjonalt, vil den kanskje måtte fortolles. Som følge av dette vil det kunne påløpe gebyrer. Omfanget av disse vil avhenge av regelverket i landet varen(e) ønskes levert til.

Vi ønsker å gjøre våre kunder oppmerksomme på at FITBERRY ikke dekker eventuelle gebyrer (herunder tollavgifter) ved internasjonale forsendelser, og ikke vil kunne holdes ansvarlig for forsinkelser grunnet fortolling. FITBERRY er ikke ansvarlig for å varsle kundene om at deres vare(r) venter på betaling av toll og avgifter. Fraktkostnader refunderes ikke.

Vil tilbyr fri internasjonal frakt på alle ordre over kr. 1 499,-.

Alle bestillinger sendes innen 1 virkedag etter at kjøpet er gjennomført, og leveringstiden er 2 - 5 virkedager avhengig av hvor i landet du bor.

Vi tar forbehold om utvidet leveringstid ved helligdager og ferier. Vi vil imidlertid gjøre alt vi kan for å sikre at din bestilling blir sendt så fort som mulig.

I kassen ved utsjekk vil du kunne se nøyaktig hvilke leveringsmåter som gjelder for din bestilling.

Bestillinger

Etter at din bestilling er gjennomført kan vi dessverre ikke foreta noen endringer på din ordre, dette inkluderer følgende:

·     Endre vare eller størrelse.

·     Endre leverings-/faktureringsadresse.

·     Legge til varer i bestillingen din.

·     Endre forsendelsesmetode.

Når din bestilling er gjennomført har vi dessverre ikke mulighet til å kansellere din ordre. Dersom du ikke ønsker å beholde varen(e), må du foreta en retur. Du finner mer informasjon om hvordan du foretar en retur på vår RETURNS & EXCHANGE side.

Hvis du har gjennomført et kjøp og ikke mottatt noen ordrebekreftelse, kan det hende at e-posten har havnet i søppelposten. Vi oppfordrer deg derfor til å sjekke søppelposten i din innboks før du kontakter vårt support team.

Dersom ordrebekreftelsen ikke har havnet i søppelposten, anbefaler vi at du venter 24 timer etter at din bestilling ble gjennomført for å sikre at det ikke er forsinkelser hos e-post leverandøren.

Dersom du ikke har mottatt en ordrebekreftelse 24 timer etter gjennomført kjøp, ber vi deg kontakte vårt support team på hello@fitberry.no med følgende informasjon:

·     E-postadressen kjøpet ble registrert på.

·     Datoen du bestilte varen(e).

·     Kundenavn.

·     Opplys at du ikke har mottatt ordrebekreftelse.

Dersom du skulle ha mottatt feil vare eller mangler en vare fra din bestilling, ber vi deg kontakte vårt support team på hello@fitberry.no umiddelbart. Oppgi følgende informasjon slik at vi kan få løst dette raskt og effektivt for deg:

·     E-postadressen kjøpet ble registrert på.

·     Kundenavn.

·     Ordrenummer (dette finner du i e-posten med din ordrebekreftelse).

·     Produktnavn på den feilsendte varen/produktnavn på varen som mangler.

Så fort vi har mottatt din henvendelse med den ovennevnte informasjon, vil vårt support team løse dette for deg så fort som mulig!

Du kan bli bedt om å sende den feilsendte varen tilbake til oss. Siden vi for øyeblikket ikke tilbyr gratis retur, vil vi selvfølgelig refundere fraktkostnaden. Vi trenger en kopi av fraktkvitteringen, så ta vare på denne!

Dersom du har mottatt en defekt vare, ber vi deg kontakte vårt support team umiddelbart på hello@fitberry.no med følgende informasjon:

·    E-postadressen kjøpet ble registrert på.

·     Kundenavn.

·    Ordrenummer (dette finner du i e-posten med din ordrebekreftelse).

·     Produktnavn på den defekte varen.

·     Legg ved bilder som klart og tydelig viser:

    1. Defekten/skaden.

    2. Produktet i full lengde.

    3. Bilde av FITBERRY logoen og skaden i ett og samme bilde.

Vårt support team vil kontakte deg så raskt som mulig!

Retur og bytte

For øyeblikket tilbyr vi dessverre ikke gratis retur. Ved refusjon vil en returavgift på 89 kr trekkes fra beløpet. Bytte av størrelse er gratis.

Vi godtar kun retur/bytte i henhold til følgende vilkår:

·    Produktet må returneres/byttes innen 30 dager etter at du har mottatt din ordre.

·    Produktet må være i opprinnelig stand.

·    Produktet må være ubrukt og uvasket med alle merkelapper fortsatt festet til plagget.

·    Produktet kan ikke ha merker fra deodorant, flekker av noe slag (sminke, selvbruning etc.) og/eller unormal lukt (parfyme etc.).

·     Vi forbeholder oss retten til å nekte refusjon/bytte dersom produktet ikke sendes tilbake i henhold til ovennevnte punkter.

·    Når returen/forsendelsen med forespørsel om bytte er mottatt på vårt varelager, vil returen/byttet bli behandlet innen 5 - 7 virkedager. Ved retur vil beløpet bli kreditert tilbake til den opprinnelige betalingsmåten. Ved refusjon vil en returavgift på 89 kr trekkes fra beløpet. Du vil motta en bekreftelse på e-posten som kjøpet ble registrert på når returen er mottatt, inspisert og fullført.

·     Eventuelle fraktkostnader på kjøpstidspunktet refunderes ikke.

·    Vi kan ikke holdes ansvarlig for tapt, feilplassert eller feillevert forsendelse når du returnerer produkter. Kontakt fraktøren for mer informasjon.

Du finner mer informasjon om hvordan du foretar retur/bytte på vår RETURNS & EXCHANGE side.

Du kan foreta retur/bytte inntil 30 dager etter at din FITBERRY bestilling ble levert.

Når returen er mottatt på vårt varelager, vil du bli tilsendt en e-post som bekrefter at returen er ankommet vårt lager. Din retur vil bli behandlet innen 5 - 7 virkedager etter at den er mottatt hos oss.

Bytte av varer vil bli behandlet og sendt fra vårt varelager innen 5 - 7 virkedager etter mottakelse, og du vil motta en e-post når din nye forsendelse er på vei.

Returer som har ankommet vårt varelager behandles innen 5 - 7 virkedager. Så fort returen er godkjent krediteres orderen. Refusjoner vil bli tilbakebetalt til den opprinnelige betalingsmåten, og du vil motta en e-post som bekrefter at det er foretatt en refusjon. Tidsrammen for refusjonen til din konto vil variere avhengig av den opprinnelige betalingsmåten. Det kan ta 7 - 10 virkedager før refusjonen vises på din bankkonto.

Dersom et gavekort ble benyttet i kombinasjon med et kredittkort, vil refusjonen først gå til gavekortet. Eventuell gjenværende saldo vil bli tilbakebetalt til den andre betalingsmåten som opprinnelig ble benyttet, og skal vises på din konto innen 7 - 10 virkedager.

Har du et ubesvart spørsmål?

Ta kontakt med vårt support team på hello@fitberry.no. Vi er her for å hjelpe deg!

Det kan ta opptil 2 - 3 virkedager før vårt team besvarer din henvendelse (lenger tid må påregnes ved helligdager og ferier).

Takk for din tålmodighet i mellomtiden!