LEVERING

Vi tilbyr rask levering i Norge med PostNord.

Alle bestillinger sendes innen 1 - 2 virkedager etter at kjøpet er gjennomført, og leveringstiden er 2 - 5 virkedager avhengig av hvor i landet du bor. Dersom din bestilling er en forhåndsbestilling, vil forventet levering stå på produktsiden til varen.

Vi tar forbehold om utvidet leveringstid ved helligdager, ferier og kampanjeperioder. Vi gjør imidlertid alt vi kan for å sikre at din bestilling blir sendt så fort som mulig.

I kassen ved utsjekk vil du se nøyaktig hvilke leveringsmåter- og tider som gjelder for din bestilling. 

Levering til Norge: Vårt varelager ligger i rett utenfor Oslo. Det vil ikke påløpe toll på bestillinger foretatt til adresser registrert i Norge.

Levering til Svalbard og Jan Mayen er å regne som tollmessig utland, og leveranser til disse stedene vil derfor behandles likt med internasjonale leveranser, se avsnittet under for ytterligere informasjon.

Internasjonale leveranser: Dersom bestillingen din sendes internasjonalt, vil den kanskje måtte fortolles. Som følge av dette vil det kunne påløpe gebyrer. Omfanget av disse vil avhenge av regelverket i landet varen(e) ønskes levert til. 

Vi ønsker å gjøre våre kunder oppmerksomme på at FITBERRY ikke dekker eventuelle gebyrer (herunder tollavgifter) ved internasjonale forsendelser. FITBERRY vil ikke vil kunne holdes ansvarlig for forsinkelser grunnet fortolling. FITBERRY er ikke ansvarlig for å varsle kundene om at deres vare(r) venter på betaling av toll og avgifter. Fraktkostnader refunderes ikke. 

BESTILLINGER

Så lenge vi ikke har begynt å pakke din bestilling, kan du kansellere hele eller deler av din bestilling. Kontakt oss på e-post hello@fitberry.no med ditt ordrenummer.

Dersom din bestilling er pakket har vi dessverre ikke mulighet til å kansellere din ordre. Dersom du ikke ønsker å beholde varen(e), må du foreta en retur. Du finner mer informasjon om hvordan du foretar en retur på vår RETUR & BYTTE side.

Så lenge vi ikke har begynt å pakke din bestilling, kan du endre vare/størrelse og leveringsadresse. Kontakt oss på e-post hello@fitberry.no med ditt ordrenummer.

Ordrebekreftelse generes automatisk når du legger inn en bestilling hos oss. Hvis du har gjennomført et kjøp og ikke mottatt noen ordrebekreftelse, kan det hende at e-posten har havnet i søppelposten, sjekk gjerne denne før du tar kontakt.

Dersom du ikke har mottatt en ordrebekreftelse 24 timer etter gjennomført kjøp, ber vi deg kontakte oss på hello@fitberry.no med informasjon om e-postadressen kjøpet ble registrert på og datoen du bestilte varene.

Dersom du skulle ha mottatt feil vare eller mangler en vare fra din bestilling, ber vi deg kontakte oss på e-post hello@fitberry.no.

Oppgi følgende informasjon slik at vi kan få løst dette raskt og effektivt for deg:

·     E-postadressen kjøpet ble registrert på.

·     Ordrenummer (dette finner du i e-posten med din ordrebekreftelse). 

·     Produktnavn på den feilsendte varen/produktnavn på varen som mangler. 

Når vi har mottatt din henvendelse vil vi hjelpe deg så fort vi kan!

Dersom du har mottatt en defekt vare, ber vi deg kontakte oss umiddelbart på hello@fitberry.no med følgende informasjon:

·    E-postadressen kjøpet ble registrert på.

·    Ordrenummer (dette finner du i e-posten med din ordrebekreftelse). 

·     Produktnavn på den defekte varen. 

·     Legg ved bilder som klart og tydelig viser:

    1. Defekten/skaden.

    2. Produktet i full lengde.

    3. Bilde av FITBERRY logoen og skaden i ett og samme bilde. 

Vi vil kontakte deg så raskt som mulig!

RETUR & BYTTE

For øyeblikket tilbyr vi dessverre ikke gratis retur. Ved refusjon vil en returavgift på 149 kr trekkes fra beløpet. Bytte av størrelse er gratis. 

Vi godtar kun retur/bytte i henhold til følgende vilkår:

·    Produktet må returneres/byttes innen 14 dager etter at du har mottatt din ordre.

·    Produktet skal være pakket pent i opprinnelig emballasje slik at produktet fremstår som nytt.

·    Produktet må være ubrukt og uvasket med alle merkelapper fortsatt festet til plagget.

·    Produktet kan ikke ha merker fra deodorant, flekker/merker av noe slag (sminke, selvbruning, avfarging etc.) og/eller unormal lukt (parfyme etc.). Dersom produktet har slike merker, skader og/eller lukt, vil varen(e) sendes tilbake til deg.

Vi forbeholder oss retten til å nekte refusjon/bytte dersom produktet ikke sendes tilbake i henhold til ovennevnte punkter. 

Når returen/forsendelsen med forespørsel om bytte er mottatt på vårt varelager, vil returen/byttet bli behandlet innen 5 - 7 virkedager. Ved retur vil beløpet bli kreditert tilbake til den opprinnelige betalingsmåten. Ved refusjon vil en returavgift på 149 kr trekkes fra beløpet. Du vil motta en bekreftelse på e-posten som kjøpet ble registrert på når returen er mottatt, inspisert og fullført. 

Eventuelle fraktkostnader på kjøpstidspunktet refunderes ikke. 

Vi kan ikke holdes ansvarlig for tapt, feilplassert eller feillevert forsendelse når du returnerer produkter. Kontakt fraktøren for mer informasjon. 

Du finner fremgangsmåten på hvordan du foretar retur/bytte på vår RETUR & BYTTE side.

Du kan foreta retur/bytte inntil 14 dager etter at din FITBERRY bestilling ble levert.

Du vil motta en e-post når vi har behandlet din retur. Din retur vil bli behandlet innen 7 virkedager etter at den er mottatt hos oss.

Returer som har ankommet vårt varelager behandles innen 7 virkedager. Så fort returen er godkjent krediteres orderen. Refusjoner vil bli tilbakebetalt til den opprinnelige betalingsmåten, og du vil motta en e-post som bekrefter at det er foretatt en refusjon.

Tidsrammen for refusjonen til din konto vil variere avhengig av den opprinnelige betalingsmåten. Det kan ta 7 - 10 virkedager før refusjonen vises på din bankkonto.

Har du et ubesvart spørsmål?

Ta kontakt med oss på hello@fitberry.no. Vi er her for å hjelpe deg!

Vi forsøker alltid å besvare din henvendelse innen 1 - 2 virkedager (lenger tid må påregnes ved helligdager og ferier). 

Takk for din tålmodighet i mellomtiden!